Zdrowy sen a bezsenność

Osoby, które cierpią na bezsenność bardzo często nie zdają sobie sprawy z tego, że są same sobie winne. Bardzo ważne jest to, by odpowiednio się do snu przygotować. Osoba, która przysypia w ciągu dnia w łóżku, lub traktuje je jako siedzisko nie zaśnie. Odpowiednie przygotowanie się na sen jest bardzo ważne. Przede wszystkim musimy traktować nasze łóżko, jako miejsce do spania. Nie pracujmy w nim, nie liczmy domowego budżetu. Łóżko to miejsce, w którym mamy się relaksować, a nie zajmować ważnymi sprawami. Bardzo ważne jest również to, by sypialnię przed pójściem spać wywietrzyć. Nie ma znaczenia, jaka jest pora. Każda sypialnia przed pójściem spać musi być wywietrzona. Dzięki temu w sypialni będzie świeżo, a co za tym idzie będzie nam się z pewnością o wiele lepiej spało. Pamiętajmy o tym, by zimą sypialnię wietrzyć mniej niż w ciepłych porach roku. Bardzo duże znaczenie ma również to, co pijemy i spożywamy przed snem. Jeżeli zdarza nam się wypić późno kawę czy mocną herbatę to nie dziwmy się później, że nie umiemy zasnąć. Tak samo sprawa ma się z lubiana coca-colą. Zawiera ona kofeinę, która pobudza nas do działania, nie pijmy jej więc przed snem. Warto zwrócić uwagę na te porady, gdyż dzięki nim na pewno będzie nam o wiele łatwiej zapaść w błogi sen.

Comments are closed.

Tego samego autora
  • Porady przydają się w życiu
    Kiedy nie wiesz, co możesz zrobić dalej ze swoim życiem, wybierz gabinet psychoterapeutyczny Kraków. Tam doradzą Ci jak postępować, by ponownie poczuć sens i wartość istnienia wszystkiego dookoła, a zwłaszcza …
  • Amerykanie i dieta
    Podczas oglądania amerykańskich filmów dokumentalnych, czyli takich, w których występują zwykli ludzie, a nie profesjonalni zwraca uwagę fakt, że bardzo wielu wśród nich to ludzie z widoczną nadwagą, a niektórzy …
Najnowsze komentarze
    Strony