Trening na mase

Trening na masę i rzeźbę. Jeżeli bierzemy się za ćwiczenie siłowe, to możemy to robić na kilka sposobów. Przykładowo, ćwiczyć możemy na masę i na rzeźbę, to takie dwie podstawowe różnice. Oczywiście, każda z tych preferencji wymaga odmiennego planu treningowego i trochę innego typu odżywiania. Najlepiej jest, by taki kompletny plan treningowy rozpisał nam specjalista, na przykład instruktor z siłowni bądź też kolega z dłuższym stażem, jeżeli chodzi o kulturystykę. To samo zresztą dotyczy odpowiedniego żywienia, tutaj bilans kaloryczny musi być dodatni, a w diecie powinna się znaleźć bardzo duża ilość białka – głównego budulca naszych mięśni. My tylko musimy zdecydować, czy chcemy być bardziej wyrzeźbieni – wtedy wybieramy trening na rzeźbę, czy też bardziej masywni – wtedy lepszy jest konkretny trening na mase. Od tego jak trenujemy będzie zależało ile powtórzeń w danej serii oraz ile serii danego ćwiczenia trzeba wykonać, a także jak duże ciężary się dźwiga. Różnica w tych kwestiach jest bowiem bardzo istotna i wpływa na wyniki.

Leave a Reply

Tego samego autora
  • Ćwiczenia wspomagają stosowanie dietyĆwiczenia wspomagają stosowanie diety
    W zdrowym ciele zdrowy duch – ta powszechna prawda sprawdza się nie tylko w medycynie, ale także przy zastosowaniu wszelkiego rodzaju diet. Jeśli więc masz odrobinę wolnego czasu pamiętaj, że …
  • Jak rozpoznać jedzenie, które nas uczula?Jak rozpoznać jedzenie, które nas uczula?
    Specjaliści coraz bardziej zaczynają nas nawoływać względem tego, aby jak najszybciej zadbać o stan swojego zdrowia zanim nie jest na to za późno. W wielu wypadkach ludzie, którzy nie mają …
Najnowsze komentarze
    Strony