Trening na mase

Trening na masę i rzeźbę. Jeżeli bierzemy się za ćwiczenie siłowe, to możemy to robić na kilka sposobów. Przykładowo, ćwiczyć możemy na masę i na rzeźbę, to takie dwie podstawowe różnice. Oczywiście, każda z tych preferencji wymaga odmiennego planu treningowego i trochę innego typu odżywiania. Najlepiej jest, by taki kompletny plan treningowy rozpisał nam specjalista, na przykład instruktor z siłowni bądź też kolega z dłuższym stażem, jeżeli chodzi o kulturystykę. To samo zresztą dotyczy odpowiedniego żywienia, tutaj bilans kaloryczny musi być dodatni, a w diecie powinna się znaleźć bardzo duża ilość białka – głównego budulca naszych mięśni. My tylko musimy zdecydować, czy chcemy być bardziej wyrzeźbieni – wtedy wybieramy trening na rzeźbę, czy też bardziej masywni – wtedy lepszy jest konkretny trening na mase. Od tego jak trenujemy będzie zależało ile powtórzeń w danej serii oraz ile serii danego ćwiczenia trzeba wykonać, a także jak duże ciężary się dźwiga. Różnica w tych kwestiach jest bowiem bardzo istotna i wpływa na wyniki.

Leave a Reply

Tego samego autora
  • Trzeba zapanować nad otyłością społeczeństwaTrzeba zapanować nad otyłością społeczeństwa
    W obecnych czasach ludzie mają największy problem z utrzymaniem swojej wagi. Otyłość to dzisiaj zmora naszej cywilizacji. Niestety ale im dalej w las tym więcej jest ludzi otyłych. Niesamowite jest …
  • Magnez z b6Magnez z b6
    Suplementy z magnezem. Na rynku pojawia się coraz więcej suplementów diety. To produkty przeznaczone dla osób, które chcą uzupełnić niedobór witamin, minerałów i innych składników potrzebnych do prawidłowej pracy organizmu. …
Najnowsze komentarze
    Strony