Rozwój medycyny

Zapewne każdy z nas zna to uczucie kiedy nudzi się rano wypoczęty i pełen energii. Ale na pewno też zaznaliśmy wiele razy uczucia zmęczenia i niewyspania, nawet po kilkugodzinnym śnie w nocy. Otóż aby się wyspać potrzebne jest nam nie tylko wygodne łóżko w sypialni i ciepła kołdra. Na jakość snu wpływ ma wiele czynników. Często tymczasowa bezsenność spowodowana jest nadmiarem emocji. Kiedy nasz umysł nie może się uspokoić, w nocy towarzyszyć nam może zdenerwowanie co negatywnie odbija się na jakości snu. Zatem przed snem warto się wyciszyć. A jeśli to nie pomaga, można wspomóc się ziołami takimi jak melisa, która uspokaja i koi nerwy. Ale jeśli bezsenność nie mija, warto skonsultować się z lekarzem. Bardzo często zły wpływ na jakość snu ma nasz partner, albo inne czynniki, które zakłócają nasz sen. Nawet kilkukrotne wzbudzenie się ze snu może powodować, że jakość naszego wypoczynku znacznie się pogorszy. Dobre samopoczucie daje jedynie głęboki nieprzerwany sen. Nie zawsze mamy wpływ na jakość naszego snu. Ale można zrobić wiele by poprawić swój sen i sprawić by przynosił ukojenie.

Comments are closed.

Tego samego autora
  • Medycyna w służbie zdrowego sercaMedycyna w służbie zdrowego serca
    Związki pomiędzy rodzicami a dzieckiem są fundamentami pełnej, rozumianej w sposób tradycyjny, rodziny – jeśli występuje ich brak lub ta relacja jest niewłaściwa, często dochodzi do kłopotów w porozumiewaniu się czy …
  • Zdrowe smakołykiZdrowe smakołyki
    Któż z nas nie lubi raz na jakiś czas naprawdę bardzo dobrze sobie podjeść na słodko. Uwielbiamy słodycze i naprawdę w okresie jesieni o wiele lepiej się czujemy kiedy możemy …
Najnowsze komentarze
    Strony